Alle sneakers zijn 100% authentiek & ongedragen - 14 dagen retourneren - Gratis Verzending - Koop nu, betaal later met Klarna
Zoeken
Sluit dit zoekvak.
Alle sneakers zijn 100% authentiek & ongedragen - 14 dagen retourneren - Gratis Verzending - Koop nu, betaal later met Klarna
Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Contact

Contact information

Veelgestelde vragen

Hier vind je de meest gestelde vragen. Nog steeds geen antwoord op je vraag? Neem dan gerust contact met ons op via het contact formulier hierboven of stuur ons een Instagram DM.

Wij verkopen alleen 100% echte sneakers.

Alle producten worden nagekeken door experts met jaren ervaring om 100% authentieke producten te kunnen verzekeren. We hebben vaste leveranciers waardoor we de authenticiteit van producten kunnen waarborgen. 

Geen zorgen! Je kunt je sneaker aanvragen bij: Sneaker aanvragen.

We accepteren alleen IDEAL.

Kickscenter is niet verantwoordelijk voor het bijhouden van betalingsgegevens, dit wordt geregeld door een extern, betrouwbaar bedrijf genaamd Mollie Payments. Hierdoor kunnen wij u garanderen dat elke betaling op een veilige manier gebeurt!

Wanneer je de betaling is afgerond krijg je automatisch een bevestigingsmail. Wanneer je deze niet hebt ontvangen controleer dan eerst je spam folder of neem contact met ons op. 

Wanneer je bestelling al is afgeleverd aan de verzend firma is het helaas niet meer mogelijk om deze bestelling te annuleren.

Neem a.u.b. contact op met ons indien je je bestelling wilt annuleren.

Momenteel bezorgen we enkel in Nederland en België, buiten deze landen kan je dus geen sneakers laten bezorgen.

Na je bestelling gaan we zo snel mogelijk aan de slag om jou sneakers bij je te krijgen! Dit kan enkele dagen duren, afhankelijk van de drukte. Meestal mag je je bestelling verwachten binnen 1-3 werkdagen. Op sommige modellen kan dit variëren, dit staat altijd duidelijk aangegeven bij de productinformatie van sneaker. Of bekijk ons maatadvies, met bijhorende levertijd via deze link.

Wanneer je bestelling bij de verzend firma is afgeleverd zal je je volgnummer ontvangen via mail. Indien je besteld hebt met een account kan je wanneer je ingelogd bent bij je bestelling ook je volgnummer vinden.

Bij het ontvangen van een foute bestelling of het verkeerde product neem a.u.b. contact met ons op.

De informatie omtrent het terugbetalings- en retourbeleid kan je hier terug vinden.